Uuden asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset

Toteutimme helmi-maaliskuussa Traductin asiakastyytyväisyyskyselyn vuosimallia 2020, jossa kysyimme asiakkaittemme mielipiteitä siitä, mitkä käännöspalvelujen eri osa-alueet ovat heille tärkeimpiä ja kuinka tyytyväisiä he ovat palvelujemme laatuun.

 

Moni osallistui kyselyymme, ja saimmekin vastausprosentiksi 21 %, mistä kiitämme kaikkia kyselyyn osallistuneita. Saimme positiivisen palautteen rinnalla myös rakentavia kommentteja ja ehdotuksia, jotka aiomme ottaa huomioon toiminnassamme.

 

Saamamme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää palvelujemme kehittämisessä ja vaikka asiakastyytyväisyyskysely onkin tältä erää tehty, palaute on tervetullutta aina, ajankohdasta riippumatta. Jos olet johonkin erityisen tyytyväinen tai jokin jäi painamaan mieltä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

 

Saimme kokonaistyytyväisyydestä arvosanaksi 9,03 (asteikolla 1–10). Tulos oli noussut hienoisesti edelliseen kyselyyn verrattuna, jolloin arvosanamme oli tasan 9. Tähtäämmekin siihen, että seuraavassa kyselyssä suunta olisi sama!
 

Jaa